یکی از مهم ترین مسائلی که امروزه در دنیای دیجیتال مارکتینگ مهم می باشد بحث محتوا یونیک و کپی نشده است. بسیاری از شرکت های بزرگ با صرف هزینه های زیاد با جمع اوری تیمی از افراد خلاق در تلاش هستند علاوه بر اینکه نیاز کاربران با یک محتوا جذاب رفع نمایند محتوایی رو آماده و فراهم نمایند که تازه باشد و حرف تازه ای در اون نوشته نهفته باشد . سوا از کیفیت محتوا بحث اینکه محتوا یونیک باشد و برای اولین بار در یک وب سایت منتشر شده باشد بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که برای گوگل مهم هست که محتوا شما یونیک و با کیفیت باشد. در ادامه شما را با ابزار هایی که می تواند در فهم محتوا کپی کمک کند ، نکات مهم و دلایل اصرار بر تولید محتوا یونیک و عدم کپی شده آشنا می نماییم پس فرصت را از دست ندهید و همراه رسپینا باشید.

محتوای یونیک چیست

به محتوایی که عینا توسط کسی نوشته می شود و سپس در وب سایتی منتشر می شود محتوای یونیک می گویند، برای تولید محتواهای یونیک ساعت ها زمان گذاشته می شودگ


مزایای تولید محتوای یونیک

 برندسازی شخصی

اگر کاربر فعال اینترنت یا بهتر است بگوییم گوگل باشید، متوجه خواهید شد که برخی از وب سایت ها دارای امضای منحصر به فرد خود هستند.

با مطالعه چندین مقاله و آموزش از وبسایت هایی مانند دیجی کالا، علی بابا و اسنپ متوجه می شوید که نویسندگان این مقالات متن خود را به صورت حرفه ای برنامه ریزی کرده اند و برای هر خطی که بالا و پایین می روید ساعت ها وقت گذاشته اند. یکی از ویژگی های مهم تولید محتوای منحصر به فرد، برندسازی شخصی است، وب سایت هایی که به عنوان مثال آورده ایم به صورت کاملا حرفه ای برندسازی شده اند و یکی از عوامل تاثیرگذار در این فرآیند تولید محتوای منحصر به فرد می باشد.

تفاوت محتوا کپی و یونیک

کاهش هزینه های تبلیغاتی

هنگامی که محتوای منحصر به فرد تولید می کنید، به طور خودکار به دیده شدن خود و شرکتتان کمک می کنید. یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در بیشتر دیده شدن تبلیغات است که با تولید محتوای باکیفیت و منحصر به فرد نیاز کمتری به تبلیغات و صرف هزینه های کلان برای آن دارید.

جذب مخاطبین هدف

محتوای منحصر به فرد معمولاً کامل و جامع است، با نوشتن همه چیز از سیر گرفته تا پیاز بر روی قوانین پایه، هیچ شکی در عدم استفاده از خدمات شما در مشتریان خود باقی نمی گذارید! در واقع مخاطبان شما با خواندن یک مقاله کامل به شما و برند شما اعتماد خواهند کرد. این احساس اطمینان در نهایت منجر به خرید یا استفاده از خدمات شما می شود.

تبدیل شدن به یک مرجع

یکی از مهم ترین فعالیت هایی که در راستای برندسازی انجام می شود تبدیل شدن به یک پلتفرم (سایت ها، شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن ها و …) به عنوان مرجع است. همانطور که نمی توانید محتوای کامل و جامع بسازید و نام آن را منحصر به فرد نگذارید، نمی توانید محتوای منحصر به فرد بنویسید و آن محتوا به مرجع تبدیل نشود! در واقع وقتی محتوای منحصربه‌فرد می‌نویسید، روی آن مهر کامل می‌زنید و وقتی محتوای کامل می‌نویسید، خواه ناخواه مرجعی برای سایر نویسندگان می‌شوید.

بهبود سئو

تمام موارد فوق به نوعی به نشان دادن مقاله شما در اولین خطوط نتایج جستجو کمک می کند، در واقع هر مشکلی که در این قسمت به آن پرداختیم به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر روند سئو سایت شما تأثیر می گذارد. نوشتن محتوای منحصر به فرد یکی از اساسی ترین روش های سئو کلاه سفید است.

روش های تولید محتوا یونیک

اولین قدم در نوشتن محتوای منحصر به فرد، انتخاب یک موضوع منحصر به فرد است.
هنگامی که عنوانی را انتخاب کردید که هرگز در هیچ کجای اینترنت درباره آن نشنیده اید، زمان آن رسیده است که عناوین منحصر به فرد را پیدا کنید.

تصاویر، تصاویر، تصاویر همانطور که می دانید رسانه تاثیر زیادی در سئو دارد! حالا فکر کن خودت با دست خودت رسانه تولید کردی عالی میشه.

تفاوت محتوا کپی و یونیک

تقویت دایره لغات

در محتوا نویسی همین سوال می تواند به شما کمک کند وقتی دایره لغات غنی دارید بتوانید با کمک کلمات به خوبی منظور خود را به مخاطب منتقل کنید.

در اخر تمرین 

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود زیاد بنویسید و خوب بنویسید این است که زیاد بنویسید و خوب بنویسید! وقتی تعداد مقالاتی که نوشتید افزایش یافت، به عقب برگردید و به اولین مقالاتی که نوشتید نگاه کنید. اونوقت متوجه میشید که چقدر پیشرفت داشتید.

ساده ترین راه برای اینکه بفهمید محتوای شما کپی است یا نه این است که آن را در گوگل جستجو کنید. وقتی مطالبی را در گوگل جستجو می کنید، گوگل می آید و مشابه ترین نتیجه مربوط به جمله شما را در رتبه های برتر قرار می دهد.

در این قسمت شما را با ابزار تشخیص محتوای کپی آشنا می کنم. اما قبل از مقدمه باید این را بگویم: من برای تشخیص کپی بودن مقاله از هیچ یک از این ابزارها استفاده نمی کنم زیرا همگی دارای ضریب خطای بالایی هستند و به شما هم توصیه میکنیم از همون روش اول استفاده کنید. خب بهترین ابزاری که می تواند به شما کمک کند در زیر اشاره شده است.

  • plagscan: سایت plagscan یکی از وب سایت هایی است که به طور خاص برای بررسی متن کپی مقالات در وب ایجاد شده است.
  • edubirdie: این ابزار با ظاهری زیبا ساخته شده است و اگر بخواهم سایتی را به عنوان بهترین ابزار تشخیص محتوای کپی به شما معرفی کنم. قطعا انتخاب من edubirdie است.
  • articlechecker: این سایت ابزار آنلاین دیگری برای بررسی اینکه آیا مقاله در وب انگلیسی کپی شده است یا خیر.
  • plagiarismcheckerx: من بعد از جستجو در گوگل با این مقاله بررسی سرقت ادبی برخورد کردم و هیچ تجربه ای با آن ندارم.
  • duplichecker: برخلاف اکثر ابزارهای معرفی شده دیگر، این ابزار به شما امکان می دهد بدون ثبت نام، محتوای خود را برای موارد تکراری بررسی کنید. البته در این ابزار رایگان فقط امکان بررسی محتوا تا 1500 کلمه را دارید.

سفارش محتوا یونیک

یکی از خدمات اصلی که مجموعه رسپینا برای مشتریان خود انجام می دهد تهیه محتوا یونیک و با کیفیت می باشد چرا که اگر محتوا بی کیفیت و کپی شده باشد نمی تواند توجه گوگل را معطوف به خود کند به همین منظور ما با گرد آوری تیمی از بهترین متخصصین کشور آماده این هستیم که با صاحبان وب سایت همکاری نماییم و بسته به موضوع و تعداد کلمات ، محتوا یونیک با کیفیت تهیه نماییم. جهت رزرو تولید محتوا همین حالا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما در آژانس تبلیغاتی رسپینا در زمینه طراح ی سایت ، افزایش فروش کسب و کار ، افزایش رتبه در گوگل و غیره فعالیت می کنیم. آژانس تبلیغاتی رسپینا میتواند پله ترقی شما در کسب و کارتان باشد. هدف ما نهادن گامی دیگر در راستای پیشرفت کسب و کار شما می باشد.

خدمات

شبکه های اجتماعی

© [2023  copyright]  · Respinateam.com