لینکدین بزرگترین شبکه اجتماعی کسب و کار حرفه ای جهان با بیش از 660 میلیون کاربر در بیش از 200 کشور جهان است. هدف لینکدین ایجاد فرصت اقتصادی برای هر یک از اعضای خود است. لینکدین بستری را برای کارشناسان و فعالان تمامی حوزه های اقتصادی، تجاری و صنعتی فراهم می کند تا بتوانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

این رسانه در سال 2002 توسط رید هافمن راه اندازی شد و در سال 2003 به طور رسمی به کاربران معرفی شد و در حال حاضر جف وینر مدیر عامل این شرکت و مدیران مجربی از شرکت هایی مانند یاهو، گوگل، مایکروسافت، پی پال و برخی شرکت ها می باشد. دیگران در مدیریت لینکدین نقش دارند.

لینکدین امکانات زیادی مانند اشتراک گذاری ویدئو، تصاویر، مقالات، لینک ها و همچنین امکان نوشتن مقاله و انتشار محتوا را به بهترین شکل ممکن در اختیار کاربران خود قرار داده است. مقالات نوشته شده در لینکدین در صورتی که از اصول سئو پیروی کنند در نتایج جستجوی گوگل یافت می شوند.

نقش لینکدین در سئو

استفاده از شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین عوامل در بهینه سازی سئو سایت ها محسوب می شود. برای استفاده از شبکه های اجتماعی، باید شبکه هایی را انتخاب کنید که محبوب هستند. لینکدین یکی از آن شبکه های محبوبی است که در آن جذب فالوور به اندازه سایر شبکه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک دشوار نیست، بنابراین می توانید به راحتی مورد توجه قرار بگیرید و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. رابطه بین شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو کمی پیچیده است. اما درک آن آسان و بسیار ارزشمند است.

در سال 2010، گوگل اعلام کرد که معیارهای رسانه های اجتماعی مانند فالوورها، لایک ها، اشتراک گذاری ها و غیره. از جمله عوامل تاثیرگذار در رتبه بندی سایت. با این حال، بسیاری از کارشناسان مخالف هستند.

اگر سایت خود را در گوگل آنالیتیکس ثبت کرده باشید، در قسمت گزارش ها می توانید تعداد بازدیدکنندگانی که از شبکه های اجتماعی وارد سایت شما می شوند را مشاهده کنید. اگر تعداد آنها زیاد است، باید خوشحال باشید زیرا به زودی نتیجه را خواهید دید. زیرا گوگل سیگنال های اجتماعی را به عنوان یک فاکتور رتبه بندی در نظر می گیرد. تصور کنید زمانی که افراد با محتوای شما ارتباط برقرار می کنند یا از طریق آن محتوا وارد سایت شما می شوند، از گوگل هشدار دریافت می کنید! هشدار. مردم از این محتوا و این وب سایت قدردانی می کنند و می خواهند بیشتر از آن بیاموزند. اینگونه است که گوگل به ارزش محتوا و سایت شما پی می برد.

اگر مقالات تخصصی را در سایت خود منتشر می کنید، یکی از بهترین کانال ها برای اشتراک گذاری محتوای خود لینکدین است. زیرا در این شبکه همه به دنبال محتوای تخصصی هستند. وقتی همه این متخصصان و متخصصان در یک مکان گرد هم می آیند، امکانات بی پایان است.

علاوه بر این، گوگل پست ها و مقالات لینکدین را در نتایج ارگانیک نمایش می دهد. پس چه فرصتی بهتر از این!؟ مقالاتی را در این پلتفرم منتشر کنید و خود را به عنوان یک متخصص نه تنها در لینکدین، بلکه عمدتاً در وب معرفی کنید.

شبکه اجتماعی لینکدین

برای اینکه بتوانید در لینکدین موفق باشید این نکات را مدنظر قرار دهید:

  • اگر همه کارها را در این شبکه انجام می دهید، به دنبال نتایج سریع نباشید. شما باید صبور باشید.
  • پروفایل خود را بهینه کنید
  • تعداد لینک های خود را افزایش دهید و لینک های هدفمند را اولویت بندی کنید.
  • زیر پست های دیگر فعال باشید و با آنها تعامل داشته باشید.
  • هنگامی که موضوعات داغ را درک کردید، بیشتر بر روی ارائه محتوا در مورد آنها تمرکز کنید.
  • در این شبکه حضوری منظم داشته باشید و سعی کنید زمان مناسب برای انتشار پست های خود را بیابید.

مقالات و تاثیر لینکدین در سئو سایت

اگر مقالات تخصصی را در سایت خود منتشر می کنید، یکی از بهترین کانال ها برای اشتراک گذاری محتوای خود لینکدین است. زیرا در این شبکه همه به دنبال محتوای تخصصی هستند و هر محتوایی که با موضوع اصلی متفاوت باشد نه تنها صفحه کاری شما را از بین می برد، بلکه افراد می توانند آن محتوا را به لینکدین گزارش دهند.

از تجربه شخصی من متوجه شده ام که مقالات منتشر شده در لینکدین در موتورهای جستجو نمایش داده می شوند و پست های منتشر شده در لینکدین در موتورهای جستجو نمایش داده نمی شوند.

لینک سازی و دریافت بک لینک رایگان

اولین کاربرد لینکدین در سئو، امکان ایجاد لینک و اشتراک گذاری لینک در صفحات سایت است. اگر این کار را به درستی انجام دهید، ارجاعات موثری را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که وقتی لینک خود را ثبت می کنید، لینک کوتاه شده و با یک لینک غیر مستقیم به صفحه مورد نظر در سایت شما داده می شود. در سئو لینک سازی باید به صورت طبیعی و به روش های مختلف انجام شود. مستقیم، فالو، بدون دنبال، لینک از تصویر و غیر مستقیم به صورت تغییر مسیر. لینکی که از لینکدین دریافت می کنید نوعی بک لینک است که ارزش زیادی دارد و می تواند کاربران را به سایت شما هدایت کند.

به اشتراک گذاری ویدئو و عکس

یکی از روش های تبلیغات، بازاریابی ویدئویی است که در سال های اخیر نقش مهمی در بازاریابی شبکه های اجتماعی داشته است. تصاویر و ویدئوها بیشتر از محتوای نوشته شده برای کاربران جذاب هستند، بنابراین شانس بیشتری برای دیده شدن دارند. استفاده از لینکدین در سئو در اینجا فاش شده است و فرصتی را برای ارسال فیلم ها و عکس های تبلیغاتی ارائه می دهد، می توانید تجربه، حرفه و کسب و کار خود را معرفی کرده و وب سایت خود را به نمایش بگذارید. این نه تنها تعداد بازدید از سایت شما را افزایش می دهد بلکه در روند برندسازی وب سایت نیز موثر خواهد بود.

افزایش بازدید سایت از طریق لینکدین

در نهایت و تمامی کاربردهایی که لینکدین در تبلیغات، سئو و بازاریابی دارد، قطعا می توان به تاثیر لینکدین در افزایش بازدید سایت اشاره کرد. برخی افراد فکر می کنند که تنها راه برای افزایش دید وب سایت، تبلیغات در موتورهای جستجو است. اگرچه شبکه های اجتماعی به دلیل کاربران بی شماری که دارند می توانند نقش کلیدی در بازدید از سایت داشته باشند اما به صورت کاملا هدفمند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما در آژانس تبلیغاتی رسپینا در زمینه طراح ی سایت ، افزایش فروش کسب و کار ، افزایش رتبه در گوگل و غیره فعالیت می کنیم. آژانس تبلیغاتی رسپینا میتواند پله ترقی شما در کسب و کارتان باشد. هدف ما نهادن گامی دیگر در راستای پیشرفت کسب و کار شما می باشد.

خدمات

شبکه های اجتماعی

© [2023  copyright]  · Respinateam.com